Chillis dance group  

Posted by Unknown in






www.chillis.pl








dance show music

25 Comments

Why isnt this on itunes?

super piesa...eu stau in franta si le-am artat-o la colegi si prieteni...la toti le place de numa...:D:D:D

Ahhhhh,superba melodia:X...am si varianta de 6 min de la un DJ;;)

hey unde pot sa gasesc versurile la melo asta...??
rasp!!!

foarte faina piesa, dar nu apare niciunde......cum pot s-o caut?

atat de cool :x
sh fetele sh melodia 8->
go dj :D/

first of all fetele nu au voce , piesa penala , comerciala. PCD de Romania? ma faci sa rad. mai au de mancat pana sa ajunga ca ele.
la capitolul dans, nimic de reprosat

Imi plac canta si danseaza bine

damn, they are sexy as hell.

astea au facut multa gimnastica ft bine super

super...:X

:X:X

melodia e copiata! :)

Sunteti f tari!Tinetzio tot aja!:X:X marfa mel :X:X

imi place melodia! prima oara cand v-am vazut am crezut k nu sunteti din Romania...

da de ce sa nu fie pcd de romania? ce? crezi ca pussycat dolls sunt mai bune? doar ca sunt americane. pe naiba. ce e romanesc e mult mai bun decat ce e american. soo f...

cel mai tari ....:*:*:*frumoase si ambitioase:*:*.... si stiti sa faceti un show"EROIC" sti u biank c d c vb :)):)):*:*...pwpici si succes in continuare trupei flamingo girls dai si flamingo boys de altfel la fel d boni.....frumosi beieti:P:P:P:*:*

bianca spunemi si mie de unde downloadez melodia plssssssssssssssss....apropo,sunteti cele mai tari;););)

versuri nu gasesc pe google.... nu sunt postate sau nu caut eu bine? super melodi... a devenit melodia mea preferata

ar vrea ele sa fie pcd de romania :)))

nici nu arata nici nu canta....nu vad nici o nicole pe acolo..so.......


merg ele...dar sa nu exageram cu comparatiile

melodia seamana cu Mickey de la Toni Basil...hey Mickey you're so fine ,you're so fine you blow my mind,hey Mickey,hey Mickey..cautati si ascultati-o...dar e ok...PCD de Romania :D multa bafta ,fetelor!

am tot cautat si alte melodii inafara de go dj pentru un forum(instiintare pe mail)dar nu am gasit,stie cineva cum se numesc si celelalte piese?

super tare melodia, dar dansul.... no coment

pfff..puri si simplu adevarate...cele mai adevarate fete din romania...!!..care intr`adevar au ce arata...si danseaza destul de bine..cel mai bine as zice:X

super melodia!bv!

Post a Comment

Archives